Hej allihopa och god morgon!

Förlåt för min korta frånvaro. Jag har gjort många insikter på kort tid. Jag kommer publicera inte bara dessa utan även allt skit som ledde mig fram till dessa. Kan bli jobbigt för vissa men syftet för mig är att bli förstådd. Jag vill att ni ska veta att jag är vad som i samhället klassas som en "normal" person.


Se mig som din vän och skriv gärna kommentarer och diskutera gärna varje inlägg ni reflekterar över. Dela med er av era reflektioner och våga tänka fritt. Jag kommer utmana dig mer än du nånsin blivit utmanad. Jag ska försöka bevisa min sanning för dig och vill att du ska försöka bevisa din för mig.


Jag är helt öppen inför omvärderingar av mina synpunkter i allt. Jag vill även att du ska tänka lika fritt i detta avseende. Jag kommer försöka uppdatera bloggen med mina tankegångar som lett mig fram till mina insikter, samt utveckla mina tankar kring detta. Jag kommer inte aktivera mig i någon kommentar diskussion ännu men jag ser gärna att frågorna fortsätter komma.


Likaså svar på dessa frågor från andra. Som ser det på mitt sätt eller andras. Attackera mig, försvara mig, hata mig, älska mig. Se dig själv i mig och se det du inte är. Relatera till mig och förstå att den sekund du förstår mig, det är samma sekund som du blir förstådd. När jag känner mig redo kommer jag därefter aktivera mig i kommentardiskussionerna.


Detta kommer ske längre fram och förhoppningsvis väcks nånting som jag gissar på kommer ha avtagit fram till den punkten. Minnet hos människor är en färskvara och inte bara du men även jag kommer glömma vad jag själv menar. Vid denna tidpunkt hoppas jag att vi alla påminner varandra om vad som är viktigast i livet. Påminn mig om jag nånsin glömmer, det hade jag gjort för dig.


Jag vill behandla bloggen som en god vän. Jag kan prata med min omgivning men såhär mycket tid har ingen för mig, alla måste leva sitt och det måste jag respektera. Det här känns som en bra grej och ett skönt sätt att ventilera. Läser ni vidare på bloggen kommer ni veta att jag reflekterar om precis ALLT! Jag kan inte riktigt det här så vill nån komma med tips på förbättring gör gärna det. Har ni läst hit har ni fått en del av mig. Jag vill även ha en del av del, om du vill dela med dig av dina tankar om mina tankar. Allt är välkommet. Ni kan hjälpa mig marknadsföra med.


Om ni diggar det jag säger såklart ;) Ni kan rekommendera länken för vänner. Uppdatera er status med den och skriva galen blogg eller nåt. Provocera folk, det tror jag lockar. Svaret på livets mening finns här Tala med en gud Ja, skriv provocerande saker som folk alltid stör sig på. Det lockar har jag märkt. Ni är nu en del av min omgivning. Dela nu gärna med er av er omgivning. På detta sätt kan jag lära mig förstå er bättre, det vill jag göra. Samtidigt kan vi förhoppningsvis lära oss förstå varandra.


Jag kommer även uppdatera med nytt tänk som möjligtvis stör den röda tråden. Men kaos kan ibland behövas. Inrutad ordning lamslår hjärna. Hur var det på jobbet egentligen?

Stressa mindre mina vänner. Spännande tider... tro mig!


Jag tror dig!

Mvh,
Ditt namn

ps. Har nu lärt mig styckeindela här, kommer underlätta våra tankegångar!

pps. Jag kommer även försöka visa vördnad för medmänniskor som hjälpt mig att komma fram till vissa insikter. Dessa människor är många. Jag vill veta att ni alla har gett mig mycket och om du nån gång känner dig negligerad, vet att du aldrig är det i mina tankar. Dock fylls mycket av min tid med livet...

Känner ni er träffade så är ni det.

Livet måste levas för att medvetandet ska frodas.

Extra poäng: Syftet med min blogg är att du ska må bättre av din vardag. Jag vill att du ska hjälpa mig hjälpa mig själv. Jag vill även hjälpa dig hjälpa dig själv.

Svaren finns inom oss.

pps. Känn dig inte ensam. Statistik talara emot det. Även om ni i det stora hela är få är ni för mig redan en enhet. Ni som läst många inlägg. Ni som börjar förstå mig. Ni som blivit bättre på att förstå er själva. Det här är början på resan. Jag hoppas det. Jag reagerar på stimulans så stimulera mig, provocera mig. Låt er bli provocerade och omfamna alla känslor som väcks. Rygga inte tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0