många av de saker du har skrivit i tråden är saker som jag själv tänkt men aldrig lyckats sätta i ord, och andra saker jag inte tänkt på, känns 'bekanta' så att säga.

Allt som jag säger känns bekant för det är vad vi har sagt till oss själva i tusen år. Det ringer en klocka för det är din sanning, lika mycket som det är min. Det finns en sanning, förstå den och ha svaret, men sök svaret och bli vansinnig. Försök o acceptera det i din verklighet, går det inte så kommer du förkasta budskapet och per automatik misstolka det, anpassa budskapet till den verklighet som du befinner dig i är fel, detta är misstolkningen. Förstår du budskapet, förstår du svårigheten att förmedla detta budskap. Folk som förstår det här budskapet, kan nicka instämmande till varandra även om samma språk inte talas. Men dom kan däremot välrespekterade som dom är inte förklara budskapet, budskapet måste inses, inte förklaras. Detta vet alla på en högre spirituell och/eller andlig nivå. Därför finns det spirituell och andlig samhörighet...det är detta man talar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0