Vad är viktigast i livet?

Du är viktigast i livet tillsammans med din omgivning. Allt och alla du kommer i kontakt med är en del av din omgivning. Att vara givmild och genuin i alla lägen är det viktigaste i livet. Med genuin menar jag att du inte ska skämmas och dölja ditt inre väsen. Du är vacker och underbar för att du är just den du där, vi blir motsatsen när vi försöker vara nåt annat. Det är viktigt att våga utmana sig själv och möta sina rädslor. Tänk om du misslyckas? Tänk om det inte blir som du vill? Jag föreslår att du tänker ännu längre, hur illa kan det gå. Döden är inget att frukta. Det viktigaste i livet är att alltid vara givmild mot sig själv och sin omgivning, samt modet att alltid möta sina rädslor och innersta demoner. Kom alltid ihåg att du känner dig själv bättre en någon annan. Alla svaren finns inom dig själv, du måste bara ha modet att ställa rätt frågor.

Kommentarer
Postat av: Mathias

Underbar läsning må jag säga.

Har gått/går igenom precis samma process som du gjort/gör. Känns som det börjar gå undan med uppvaknandet nu, vi blir fler och fler som ser :-)



Tycker även att du har ett underbart sätt att uttrycka dej på.

Suverän ide´ oxå, började läsa på FB.

Själv försöker jag sprida kärleken med hjälp av musik.



Keep up the good work min vän.

En Kärlek- krAUMar från Mathias

2010-04-20 @ 22:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0